The plane (dag 38, 2051 km).

22 juli 2021 - Veldhoven, Nederland

Tja, en dan het onvermijdelijke: terug naar Nederland. Nog een beetje door de stad geslenterd en om 14:00 de taxi genomen naar El Prat.
Een aparte ervaring: vliegen tijdens Covid en met een gedemonteerde fiets in een grote reiszak. Maar alles is prima gegaan: geen gedoe met digitale QR- codes (vreemd??), geen beschadigde fiets en nog geen halfvol vliegtuig. De passagiers werden verdeeld over alle stoelen om het vliegtuig een beetje gebalanceerd te laten vliegen 😬😂.

In Eindhoven op het parkeerterrein voor het vliegveld de fiets gemonteerd en hoppa richting camping De Veldhoeve met privé-badkamer en 18 paar bejaarde ogen die in een rondje stonden en mij nauwlettend in de gaten hielden bij het opzetten van mijn tentje. Ik ben natuurlijk bijzonder geoefend en in een recordtijd van 6:34 had ik alles staan 💪🏼💪🏼💪🏼 Ik kreeg nog net geen applaus.

In Veldhoven frietje met en frikandel gegeten, vaasje Dommelsch gedronken en tent in gedoken. Morgen mijn laatste tochtje🥲🥲🥲

Goojenach

1. Bart Allerts:
    22 juli 2021
    Nog effe Peet en dan weer lekker in dien eigen bèdje!!! Succes de lètste daag!!
  2. Bert:
    22 juli 2021
    Nog eine daag en dan is de cirkel weer roondj Peet! Gooje letste etappe.
    De Pogacar van Zitterd is weer bienoa truk op ‘t Nes 😂😂
  3. Sjaak van Popering:
    Welkom weer in Nederland Peter. Succes morgen, laatste rondje 👍
  4. Jean stoffels:
    23 juli 2021
    Haopelik op vriedig ein gouw thoesrit. Veer zeen ós gauw weier in de Kup.
    Bèn benuuts nao al dien verhaole.
  5. Arno:
    6.34 Peet! Is dat neit ei bietje euverdreeve??🤪🤪
  6. Han Kessels:
    23 juli 2021
    Geniet van je laatste tocht, km of 75, lekker temperatuurtje, zonnetje, briesje van opzij, prachtig agrarisch landschap, ...
  7. Leo:
    Succes met de laatste trip. Fantastische 2 jongen! 👍💪💐
  8. Leo:
    Eh…2=prestatie
  9. Jacq&Marianne:
    23 juli 2021
    We zullen voor je klappen als je door Stramproy fietst
  10. Ad Smeets 🏡:
    Bienao Home Sweet Home en dien eige bedje
  11. Ciska:
    23 juli 2021
    Wauw Peter. Weer back in town. Wat een ongelofelijk knappe prestatie. Ben trots op “miene manager” 😉. Wat een topper! Geniet van je laatste rit. Veilig thuis en see you soon.
  12. Cor:
    23 juli 2021
    Peet haste die camping bewus oet gezoog? Zeen dat hèt adres , Zittard 41 5505JC Veldhoven is! 😂😂 Kom veilig thoes 👏👏🚴‍♂️🚴‍♂️