Home sweet home (dag 39, 2142 km).

24 juli 2021 - Sittard, Nederland

Mijn laatste verhaaltje, een dag later dan gebruikelijk. Tja als je weer thuis bent heb je het weer druk met andere zaken en verplichtingen 😉.

Leuke tocht gisteren. Lekker om weer op keurige fietspaden en strak asfalt  te fietsen in het Brabantse en Limburgse land.

Nicole had me al gewaarschuwd: niet voor 2 uur “ landen” alsjeblieft. Ze hadden dus wat in petto de Notjes. Dus (op advies van Marc) nog maar even Duitsland aangetikt. Nog een land in de “pocket”.

Zo heb ik het kunnen rekken tot half 3……en ja hoor daar stond het ontvangstcomité: Nicole, Miel, Ties en Krit. De Limburgse vlag al wapperend aan de gevel en de nodige versierselen: geweldig.

Ik kan nu nog heel veel met jullie delen. Over het “ afzien” op de fiets, het alleen zijn en het gedoe en geregel van het plannen, kamperen, eten regelen etc. Maar dat doe ik niet: laat het nog lekker wat indalen.

Ik heb in ieder geval ontzettend genoten!!! De tocht heeft alles (en meer) gebracht wat ik ervan verwacht had. Ben moe, trots en vooral superblij dat in de afgelopen 6 weken alles goed is verlopen en dat ik zonder kleerscheuren thuis ben gekomen. Het schrijven van de verhalen en jullie reacties was ontzettend leuk en heeft me er ook doorheen geholpen. Bedankt allemaal!!!!

Voor de laatste keer:

GOOJENACH

1. Han Kessels:
    Welkom terug!
  2. Laurent:
    24 juli 2021
    Dank voor de leuke blogs .. mit pleIer geleE.. mis un book gaon schrieve.. tot binnekort top prestatie👍🏻🍾
  3. Elke:
    24 juli 2021
    Fijn dat je tocht voorspoedig is verlopen, Peter!
  4. Yvonne Duckers:
    24 juli 2021
    Dea dan doa is 'r weer!!!!
    Doe höbs inderdaad jel get om te loate bezinke.....
    Mer nondedjuu wat höbs dich ein prestasie geleverd....gans allein al die km's ongerweag...
    Danke veur dien sjwoan verhoale en este toch woats ein book geis sjrieve...ich wil eint, waal persoonlik gesigneerd..
    Fein vekansie nog!
  5. Chantalle:
    25 juli 2021
    Welkom toes! Respect! Loat mer alles ens good en rustig indalen en geniet nog van dien vakantie!
  6. Ad Smeets 🏡:
    Veer höbbe genoote
  7. Fabienne:
    25 juli 2021
    Welkom thuis Peter! Mooi om mee te hebben kunnen genieten van jouw onvergetelijke ervaring! 💪🏼🥂
  8. Cor:
    25 juli 2021
    Bedank Peet en gank geneete!
  9. Mart Cremers:
    25 juli 2021
    Thoes Peet … Ich denk dat eederein in zien leave dit ens zou motte doon om te zeen wie t dr allemoal veursteit … Dich zelf teagekomme terwielste in werkelikheid gein minsj teagekumps ☺️☺️☺️ Rare zin mear allein zeen brunk luuj op anger gedachten … Ich denk dat vöal luuj mit mich höbbe mitgenoate van dien verhoale …

Good datste weer in Zitterd bes 🍀🚴🏼‍♂️👍🏼
  10. Anjo:
    Super tof gedoan Peet! Hub genoate van dien verhoale
  11. Marga limpens:
    26 juli 2021
    Home Sweet Home! Danke Peet, veur dien verhaole en foto's. Höb genaote en ein bietje mit dich mit kénne fitse. Super Prestatie en ein fantastische ervaring!
  12. Marieke:
    18 augustus 2021
    Super Peter! Leuk zo'n sportieve en persoonlijke reis mee te lezen ;)