The last stage in Spain (dag 32, 2042 km).

16 juli 2021 - Viladecans, Spanje

Zo, dit was de laatste echte etappe in Spanje. Ik ben er nog wel een weekje, en zal hier ook zeker nog wat fietsen, maar geen echte dagtocht meer.

Geen fijne route vandaag. De laatste 20 km heb ik meer stoplichten gehad dan de 2000 km hiervoor. En de camping bereiken via het achterliggende industrie-terrein van Barcelona is ook geen aanrader, maar goed ik ben er.

Moe, trots en ook blij dat ik zonder kleerscheuren dit (voorlopige) einddoel heb bereikt. Had niet gedacht dat ik Sittard-Luik-Parijs-Orleans-Bordeaux-San Sebastián-Pamplona-Huesca-Lleida-Barcelona in vier en halve week zou kunnen fietsen. En dankbaar dat ik dit heb kunnen en mogen doen. Zo genoeg gezever anders ga ik ook nog emotioneel worden😂😂😂.

Jullie zijn nog niet van me af, want ik bereik Zitterd pas op 23 juli. Na de landing volgende week donderdag in Eindhoven heb ik nog een camping geboekt in Veldhoven en fiets ik op mijn gemakje naar huis. Ik vind het niet fijn om per auto Zitterd te bereiken, dat voelt niet goed….

De waterproblemen in onze provincie zijn nog niet van de baan, maar ik ben blij dat we geen Belgische of Duitse toestanden hebben gehad……sterkte nog allemaal!

Goojenach

1. Mam Pap:
    16 juli 2021
    Hieper de piep goed gedaan een dikke proficiat geniet nog een paar dagen en tot volgende week dat verdient een bloemetje🌹🌻
  2. Peet Notten:
    16 juli 2021
    Gein zonnebloome he. Die hub ig genog gezeen😉😂😂😂😂
  3. Jacq&Marianne:
    16 juli 2021
    Ha Peter, dich hebs beweze det ze ein versjrikkelik gooj kondisie hebs en det ze sjoeën kons sjriêve; dao hebbe wae van genote. Kan dien vekansie nao 2042 km. eindelik beginne. Geneet d’r van same mèt Nicole. Groetjes,
  4. Peet Notten:
    16 juli 2021
    Hey Jacq & Marianne. Leuk om ugge reacties ummer te leaze. Goof energie!!! Ver motte sjnel uns get aafspreake!! Ok?
  5. Loe Notten:
    16 juli 2021
    Een mooie prestatie om trots op te zijn. Lekker rusten en het andere genieten kan beginnen.
  6. Peet Notten:
    Danke Loe!!
  7. Mart Cremers:
    16 juli 2021
    Klasse Peet … Sjapoo … Num mien patsj veur dich aaf … Ich goan sowieso de komende moanje probere dien kilomeatersrecord van dit joar te evenare 😂😂😂 … Loat mich waarsjienlik ein paar kjear de Camerig oprieje om kilomeaters te make in de aafdaling … Op noa Barcelona … Nicole heat t koffer al ingepakt 🍀👍🏼
  8. Annie:
    16 juli 2021
    Ik had je al gefeliciteerd met het je mooie fietstocht geweldig '! Ik heb mijn bericht vermoedelijk niet goed verstuurd .ik wens je samen met Nicole nog mooie dagen in Barcelona tot gauw
  9. Lucien Vaessen:
    16 juli 2021
    Knappe prestatie, Ik heb genoten van je dagelijlse blog. Rust lekker uit en goede terug reis.
  10. Peet Notten:
    17 juli 2021
    Hey Lucien, leuk dat je mee gelezen en genoten hebt. Gr
  11. Miel:
    Camping ASML?😁
  12. Jacq&Marianne:
    Peet Notten:
    16 juli 2021

Det is helemaal ok!!! Geniet van de prestatie
    En blief effe wèg oet Limburg
  13. Ad Smeets 🏡:
    17 juli 2021
    Doel bereikt, geneit van die koomende sjoon daag
  14. Nicole:
    Top prestatie, chapeau Peet.👌
    Ich hub genoote van dien sjwaon verhaole en sjieke foto’s. Geneet nog komende waek same mit Nicole
  15. Han Kessels:
    17 juli 2021
    Ha Peter, proficiat met het (bijna) voltooien van je tocht! Ik heb genoten van je verhalen en foto's.
    En als je binnenkort terugfietst van Veldhoven naar Sittard kun je eerst een stuk naar het oosten fietsen en vervolgens langs de maas naar het zuiden om met eigen ogen de overblijfselen van het hoogwater te aanschouwen. Ben je meteen weer helemaal in werkstemming.
  16. Peet Notten:
    17 juli 2021
    Dankje Han. Mmmm daar moet ik nog even over nadenken…..
  17. Leo:
    17 juli 2021
    Ik neem mijn hoed af hoor Peet! Je mag trots op jezelf zijn.
  18. Peet Notten:
    17 juli 2021
    Hey Leo, ook nog aangehaakt. Thnx. We zien ons snel!!!
  19. Yvonne Duckers:
    17 juli 2021
    Eine dikke PROFICIAT veur dien prestatie!! Wat ein beleavenis! Dit doon veer dich neet noa...
    En noe mit Nicole effe in Barcelona geneete. En vanaaf Veldhoven goan veer dich weer volge...
  20. Peet Notten:
    Danke Yvonne. In Veldoven weurt t weer spannend😉😉
  21. Marcello:
    18 juli 2021
    Super prestatie Peet.
    Geniet lekker komende week in Barcelona
    Tot gauw
  22. Peet Notten:
    18 juli 2021
    Dankje Cel. See you soon!