Bievenue en France (dag 2 Profondeville-Fourmies, 230 km)

16 juni 2021 - Fourmies, Frankrijk

Pfff de 2e dag. Gaat met skiën ook nooit zo lekker maar dat is maar hooguit 5 dagen😬😬.

Na 10 km langs Mooderke Maas kreeg ik een helling van 23% (1,2km) voor mijn neus. Afstappen is geen optie maar na ca. 800 meter dus toch. S’morgens om 9:00 uur, 130 km in de benen en 16 kg bagage ging niet lukken. Nou dat heb ik gehad dacht ik, maar na de helling ging de weg over in een grindpad, toen landweg en uiteindelijk een tractorspoor 🚜. Op een gegeven moment kwam ik alleen nog met mijn hoofd boven het maaiveld uit en zat ik bijna in een 1 meter diep spoor.
Prima app Komoot maar af en toe pakt ie toch gekke  paadjes ( he Nicole)?

In Mariembourg frites met boules in tomatensaus gegeten. Niet doen: liggen de hele dag op je maag, zeker mijn maag. En alweer vrienden gemaakt  leuke gast uit Utrecht die op weg was naar Parijs. We hadden mekaar al zeker 3 x ingehaald en daar zat hij op het terras.

De boules was ik 10 km verder gelukkig toch al kwijt🙈

En dan het weer: hot hot hot. Maar ja, regen is helemaal niks. En alweer 5 km MTB route…….

Door naar de camping in Fourmies (La France). In totaal 99 km. Net saladetje gegeten en heb nog een hele fles Fanta.

1. Loe Notten:
    16 juni 2021
    Prima gedaan! Anja zou ook afstappen😉
  2. Joost:
    16 juni 2021
    Bonne route Peter! 🇫🇷🙌🚲☀️🔥 leuk om zo te lezen over je fietsavontuur!
  3. Peet Notten:
    Thnx Joost
  4. Mam Pap:
    16 juni 2021
    Rust nu maar uit morgen met frisse moed weer verder👏🏽👍
  5. Peet Notten:
    17 juni 2021
    Doon mit best. Maar bed is neet zo lekker es toes
  6. Ad Smeets 🏡:
    De aesjte 60 daag zeen de zwaorste danao geit ut 😂
  7. Jacq&Marianne:
    Hé Peet
    Geen frietjes eten vanaf nu nooit meer !!!
    Dat werkt niet !!!!!
    Geniet van de koffie en de vlaai
  8. Peet Notten:
    Koffie en vlaai😳woo??
  9. Nicole:
    16 juni 2021
    Haha, ja nu moet je zelf de paadjes verkennen en kun je mij niet vooruit sturen om te kijken of ik val 😂
  10. Ine & Wim:
    16 juni 2021
    Ondanks de extreme hitte toch al heel wat kilometers in de benen! Chapeau, et bon voyage! 👍👊👊
  11. Peet Notten:
  12. Marcello:
    Goed bezig Peet. Bijna op de helft😜
  13. Peet Notten:
    17 juni 2021
    Wis altied al dats dig sjleg waors in reakene
  14. Anouk:
    Respect💪🏽
  15. Peet Notten:
  16. Patrick winkelmolen:
    16 juni 2021
    Ik vind het nu al een heerlijk vooruitzicht om iedere avond op de bank met voetbal op tv , te lezen hoe jij afziet. Meer pijnlijke details graag! Succes Peet
  17. Peet Notten:
    Hollenjers goan toch verleeze😉
  18. Nicole:
    16 juni 2021
    Good bezig Peet💪Op nao unne nuje daag. Leuke foto’s!
  19. Peet Notten:
  20. Patrick winkelmolen:
    17 juni 2021
    Tssss, met 2 vingers in de neus met 2 nulletjes top titel kandidaat oostenrijk aan de kant geschoven. Je zal toch wel wat litertjes vocht kwijtraken onderweg. Heb je meerdere bidons bij je. Succes met dag 4
  21. Peet Notten:
    18 juni 2021