Entering de Loire-region (dag 8, 701 km)

22 juni 2021 - Beaugency, Frankrijk

Gisteren nog een leuk cafeetje ontdekt met een stoere hipster achter de bar en REM en de Foo Fighters op de achtergrond. Waar ik 16 km voor moest omfietsen om boodschappen te doen. Kwam er vanochtend toch langs en meneer was al open. Dus ff espressotje gepakt.

En hop onderweg naar Orleans. Heb je al eens 40 km rechtdoor gefietst zonder een afslag te pakken. Nou ik wel….. schiet lekker op maar beetje saai.

In Orleans lekker gegeten 😬😬😬, de kathedraal bezocht maar de maagd ben ik niet tegengekomen . Of ik heb er geen oog meer voor😂….

En vanaf hier heerlijk langs de Loire gefietst. Fantastische rivier (grote zus van de Maas vind ik), maar helaas wel de hele middag in de motregen.

Zit nu achter un pression brune en ga zo hapje eten.

Goojenach

1. Annie:
    22 juni 2021
    Peet ik doe zoveel moeite om te reageren maar het lukt me steeds niet Bonne route
  2. Peet Notten:
    22 juni 2021
    Danke Oma, maar t is nu toch gelukt!!
  3. Marcello:
    Prachtig Peet
    Gaef gaaas
  4. Peet Notten:
    Niet te veul Cel. Nicole verwacht mig nog neet toes😎
  5. Marieke:
    22 juni 2021
    Al aardig wat km in de beentjes Peter. Gaat het fietsen lekker en vanzelf? Proost en welterusten!
  6. Peet Notten:
    23 juni 2021
    Gaat heel lekker Marieke, maar niet vanzelf🤪
  7. Fabienne:
    23 juni 2021
    Loire is prachtig, favoriete vakantiestreek. Maar wel met de auto haha ;-) Enjoy!!
  8. Peet Notten:
    23 juni 2021
    Wellicht volgend jaar op de fiets 😉
  9. Susanne en Jacques:
    23 juni 2021
    Wat sjiek dat we je op deze manier kunnen volgen Peet. Je hebt er 2 trouwe lezers bij 😊 En wat ben je al ver! We wensen je nog héél veel veilige kilometers.
    Susanne en Jacques
  10. Peet Notten:
    23 juni 2021
    Hey Suus en Jacques. Leuk dat jullie me volgen. Het rolt wel lekker ja. Danke en we houden contact!!

Peet
  11. Arno: