De grote stilte ( dag 9, 780 km).

23 juni 2021 - Amboise, Frankrijk

Ik dacht ik begin er niet over, want dat zal alleen maar in het Noorden zo zijn. Maar mijn god wat is het stil in Frankrijk. In Parijs was het uitgestorven maar op de campings voel ik me echt Remi. Er is werkelijk geen hond. En om nu te zeggen dat je met open armen wordt ontvangen: niet echt. Het blijven Franzosen he, lekker stug, do you speak English: NON. Gelukkig zijn er uitzonderingen…..

Maar zonder gekheid, Covid is hier nog in alle hevigheid de baas. Ik zag vanochtend in de wasgelegenheden zelfs nog iemand ( ja er was iemand, zei geen woord trouwens, zeker een fransman), die zijn tanden probeerde te poetsen met het mondkapje op 😂😂😂. De sukkel!!

En dat valt dus een beetje tegen. Sowieso liggen alle campings in het buitengebied, en dan tref je ook nog geen hond. Soms, heel soms twee 60 plussers in een rode ANWB (of Tenson) jas….maar die hebben het te druk met de mat recht te leggen die toegang biedt tot hun mobiele paradijsje 😉

Dus vanavond al druk bezig geweest om de route iets om te plannen en proberen bij een iets groter stad(je) uit te komen..

Lig nu trouwens in een Ibis BUDGET 🥳 hotel in Amboise ( na 4 nachten regen en onweer en alles nat inpakken), en ga zo de wedstrijd Portugal-Frankrijk kijken. Met klein flesje 🍷

Goojenach

1. Mam Pap:
    23 juni 2021
    Je ziet het aan de foto’s geen hond te zien dus we zwijgen maar ven mensen🐕🤣
  2. Peet Notten:
    Haha goed gezien😂
  3. Sjaak van Popering:
    23 juni 2021
    Je schiet al lekker op Peter. Als ik het zo een beetje op de kaart zie, ben je al bijna halverwege Frankrijk. En het weer wordt alleen maar beter verder naar het zuiden. En misschien die Fransozen ook 😬
  4. Peet Notten:
    23 juni 2021
    Klopt Sjaak. Over 2 dagen hoop ik in Poitiers te zijn. Ongeveer 250 km boven Bordeaux. Dat klinkt toch echt zuidelijk he?
  5. Bert:
    23 juni 2021
    Die slek is veur mich he Peet!👌
    Frankrijk is code Geel verklaard, dus geniet maar van je rust. Binnen no time zullen er weer 5 miljoen NL honden afreizen naar La Douce France. Als je snel doorfietst blijf je ze nog net voor😜
  6. Peet Notten:
    Haha 😉 Bert. Waor unne Aelsenaer dea euversjtook. Hub un oer motte wachte😂
  7. Mart Cremers:
    23 juni 2021
    Geneet Peet van ein “get beater matras” en zeker ein heerlike douche, Drweug de spulle en op noa Bordeaux 👍🏼🍀🚴🏼‍♂️💪🏼
  8. Peet Notten:
    On y va 😉
  9. Bert:
    23 juni 2021
    Hej die slek ein Prinsepatsj op?
  10. Peet Notten:
    Nea. Hej waal unne verkeskop🐷
  11. Wilbert:
    23 juni 2021
    Zow ‘t aog kinne zien tot die Franzose dee Hollender (gans allein op ‘nne fiets) aog e bitste raar vinde 😉
  12. Peet Notten:
    24 juni 2021
    Ken ig mig neet veurstjelle😉
  13. Yvonne Duckers:
    Hoi Peet,
    Ich höb sjus dien reisverhoale geleaze! En wats dich neet wets is dat ich NWOATS leas mer dees meneer van sjrieve kriet mich waal zwoa wiet om te leaze. Dea humor mer auch dien informasie ...super!
    Nogmaals respect veur watste aan t doon bes! Get om nwoats te vergeate...
    Feine wedstrijd nog en loat dich dat wienke lekker sjmake.
    En mörrigevreug weer veilig op paad mit nuuj beleavenisse!
  14. Peet Notten:
    Hey Yvonne. Leuk. Höb ig dig nog aan t leaze gekrege
  15. Elke:
    23 juni 2021
    O geweldig Peter…die ondertoon…
    Stilte alom. Maken gedachten veel geluid??
    Geniet van het echte bed :-)
  16. Peet Notten:
    Enorme herrie😉
  17. Jacq&Marianne:
    23 juni 2021
    Alweer hieël sjoeën gesjreêve Peet!
    Wae kieke ‘s aoves oet nao dien noe verhaol. Geneet van de Ibis geneûgte. Hopelik laote wae de mat sjeîf ligge 😉
  18. Peet Notten:
    Haha geer sjnap m😉
  19. Arno:
    23 juni 2021
    Peet, doe sjnaps dat neit, dat haet Nicole alleneij geregeld, sjtilte (sjwieg-meditatie), sjlekke (get gezelsjap aaf en toe)....alleneij ongerdeil van t program :-)
  20. Peet Notten:
    Sosse denke🤫
  21. Cor:
    24 juni 2021
    Peet. Mit hieël väö plezeer leas ich dien ontberingen. Ich riej elke dáách ei stök mit dich mit en kén mich leavetich verstëlle wies dich, kiekend wie eine botsauto, die franse belaevenisse ongergeis.
    Blief sjrieve en trappe en veural dien weuste sjriefstiel gebroeke- Peet Knoups!!
    Diene ouwt stuudiegenaot bie de cursus: zuuvere veur Maaskènjters
  22. Peet Notten:
    24 juni 2021
    Hey Cor leuk datste reageers. Dat is lang geleje zek dat ver oos gezeen höbbe. Ach ja dea cursus zuuvere veur Maaskènjters😂😂😂. Haha weuste sjriestiel. Ach doe mos get esse wegkroups in de sjtink sjloapzak he😉Houp dig dit joar nog uns te spreake. Hoie