Tussendag (dag 14, 1113 km).

28 juni 2021 - Baignes-Sainte-Radegonde, Frankrijk

Zo voelde t vandaag: een tussendag. Weinig gebeurd (tis weer maandag), niet al te beste benen😩 en (vooruit ik begin er nog 1x over), maar 3 uur regen van de 5 uur fietsen. Het is wel een hele kunst nu om alles een beetje droog te houden. Naar Robijn ruikt alles al lang niet meer🤫……miljaar woo blief die zon!!!!

Maandagochtend is ook niet het drukste moment van de week dus maar weer aan één stuk door gefietst. Had toch niets beters te doen.

Zoals jullie zien staat mijn tentje alweer. In Baignes-Sainte- Ragonde  ( ca 80 km boven Bordeaux). Een gemeente met meer medeklinkers in de naam dan inwoners. Kijk dat is weer zo’n overdrijving van mij, maar het komt wel in de buurt. Volgens Nicole 1239 inwoners en dat is ruim minder dan Meas😂. Hey, maar wel een intermarché waar ik een overheerlijke, koude maaltijdsalade heb gescoord, en twee blikjes Heineken (he Miel).

Vroeg onder de wol vandaag, met een zakje gesorteerde 😂😂😂 noten, een blikje bier en The National in mijn oren. Wat wil een mens nog meer. Op naar Bordeaux morgen.

Oh ja, tis wel drukker op de camping. Er zijn inmiddels 3 bestelbusjes met franse monteurs gearriveerd…..

Goojenach

1. Mam Pap:
    28 juni 2021
    Moed houden volgens alles word het na woensdag beter en misschien ook nog zo’n Groetjes
  2. Peet Notten:
    Na woensdag 😩……
  3. Ad Smeets 🏡:
    Kom op nog ff
  4. Annie:
    28 juni 2021
    Ik zou zo graag willen horen dat de zon gaat schijnen helaas ook dat kunnen niet op commando krijgen ik hoop dat het gauw veranderd Bonne route.oma Annie.
  5. Bert:
    28 juni 2021
    Nog even doorfietsen Peet, dan ben je in de Sahara. Dan krijg je heeeeeeel veel Zon en verlang je weer terug naar een fris Zomerbuitje😜
    Naarmate je langer onderweg bent nemen je vaardigheden als reisverslaggever toe.
    Lijkt een beetje op P. (Alias A.) de Doolaard😁
  6. Peet Notten:
    Ik ga voor de Libris-prijs
  7. Nicole:
    29 juni 2021
    Ff doorzetten! Anouk en ik hadden het ook best zwaar vandaag, 7uur in de trein gehangen met 31 graden en een ffp2 masker op😂😂😂
  8. Peet Notten:
    Pfff afzeen zek
  9. Marieke:
    29 juni 2021
    Mijn truc.... Er doorheen denken! Na de regen komt zonneschijn. Toitoi!!
  10. Peet Notten:
    T werkt
  11. Patrick winkelmolen:
    29 juni 2021
    Pfff Peet het zit je niet mee qua weer. Maar de kilometertjes gaan toch wel snel voorbij vind ik. Met dit gemiddelde zou ik een rondje Marokko er achteraan plakken. In Marakesh is het 32 graden dus.
  12. Peet Notten:
    29 juni 2021
    Ben blij als ik 🇪🇸 bereik……..Hoeveel kamelen denk je dat ik voor Nicole krijg??
  13. Sjaak van Popering:
    29 juni 2021
    Hoi Peter, het ziet er goed uit. De regen is op. Temperatuur naar de 23 graden en alleen in de nacht af en toe nog wat spetters. Nu komt het mooie deel eraan 😎 Succes, zet ‘em weer op morgen 👍
  14. Peet Notten:
    29 juni 2021
    Jep klopt Sjaak. Fijn zo’n Gis-expert !!!!
  15. Mart Cremers:
    29 juni 2021
    Peet, fits door, doe bes good bezig, noa dees reagedaag geiste dr noa verloup van tied weer noa verlange … Weer höbbe dich sjus ein licentie aangevroagd veur de Runj van Burkino Faso … doe moags starte mit nummer 33 … t nummer van Max 🏎 … Succes kompel 👍🏼🍀🚴🏼‍♂️
  16. Peet Notten:
    Burkino Faso?? Dao bennich neet de enigste Mearsenaer😂
  17. Patrick winkelmolen:
    30 juni 2021
    gezien onze leeftijd denk ik dat je in de handjes mag klappen met een stevig schaap
  18. Peet Notten:
    30 juni 2021
    Gaon ik neit mit akkoord…